zondag 3 maart 2013

Computer cleaning infosite Poland

Nieuwe info site over PC onderhoud in Polen

Onze doelstelling is om kleine en nieuwe computer blogs in de wereld een beetje te volgen en te inventariseren en gerelateerde computer problemen en termen te bespreken. Een bekende problematiek is het onderwerp van computeronderhoud voor het vermijden van computer problemen. 

In Nederland is dit onderwerp al veel besproken geworden op het internet op allerlei blogs en infosites. Ook in andere Europese landen zoals Spanje, Italy en Frankrijk hebben we al vele blogs kunnen vinden over hoe je de computer moet opschonen. Afgelopen weekend heb ik eens het Poolse Google is eens doorgezocht met een Poolse vriend en daar een leuke nieuwe site gevonden: czyszczenie komputera.

Dit is een typische website met goede informatie over hoe je de computer kunt onderhouden en opschonen. Ik kan zelf geen Pools lezen, maar mijn vriend vertelde me dat het een goed geschreven website is met ook een eigen Google + Pagina: czyszczenie komputera. De site is opgezet geworden door Jakub Nowak

Dit is het adres van de site Czyszczenie Komputera:

http://www.czyszczeniekomputera.com

Best leuk om zo'n beknopte samenvatting te geven over een website. Ik denk dat we dit vaker gaan doen. Wat denkt u, was deze informatie behulpzaam? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten